måndag 9 maj 2011

Drömma

Jag drömde så hemskt inatt att vi körde över mormors katt men hon dog inte så vi försökte slå henne i backen så hon skulle dö för hon var så skadad men hon dog inte och jag var tvungen att springa springa springa med henne till veterinären men när jag kom fram var det bara en liten liten del av henne kvar för jag hade slitit bort de skadade styckena på vägen men jag hade slitit bort så mycket friskt också, så mycket friskt som hade kunnat räddas så det vara bara en pytteliten halvskadad del kvar när jag kom fram men den levde fortfarande och led, så de avlivade den och jag vaknade med sån hjärtklappning och ångest så det sitter i än.
Jag var tvungen att åka hem till mormor idag och kolla så att katten levde och sådär.
Det gjorde hon.
(hon hängde och slängde i min klänning, bästafinaste bandiiiden)

jag ser allt lite mysko ut här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar