lördag 4 september 2010

je t'aime

Jag tänker på tre ord. Tre ord som man inte får slösa med.
Elskar dig mest Gumms elin'< 33333 alltid Vi!1!1!!!11!!!1!! (`v´)
Nästa vecka:
Rebecka min älskling besta ven du betyderMest <'33333333333333
Man ba jaha.
Allvarligt. Jag har också varit naiv. Jag älskar dig, vi ska alltid vara bästa vänner.
Men det får väl vara någon måtta på det.
Jag säger det inte om jag inte menar det. Det är så utlämnande. Som ett löfte. Jag älskar dig. Jag skulle kunna dö för dig. Jag tänker alltid finnas för dig. Så blottande.
Jag tycker så mycket om dig. Men inte jag älskar dig.
Så lätt att hjärtat går sönder.
Då står man där, med känsloinälvorna i drivor runt knäna och ingen som tänker hjälpa dig att ta reda på dem.
Godnatt vänner. Ta hand om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar