onsdag 2 mars 2011

Tinajn.

Hittade ett gammalt blogginlägg jag skrev för åtta miljoner år sedan där jag refererade till något Ellen hade skrivit om att man kan se en del av en människas personlighet genom de ord hon har inlagda i T9. Jag tänkte att jag skulle ge det ett skott och skriva en ny sådan lista (jag gjorde alltså en sån då också och om nån köper en privat massör i skogshuggaroutfit till mig kan jag lägga ut den gamla med.)

I bokstavsordning:
addar - bff - adapter - battle - batterist - bäver - catcha - carlforsska - capish - caravan - barbados - casa - cantar - bamse - bängligt - banga - bakteriehärd - bajskorv - äcklas - bakis - bakar - accat - aaaah - 22929 - elskar - fjortis - florist - das - fjäsk - flashar - dissen - fining - eine - ehm - filmkväll - filmjölk - fildelning - fifann - efterbliven - depp - dejtar - dekorera - fellow - degar - faxin - datanördig - dän - facebook - gladeligen - gina - gemu - -ighet - ghandi - hänka - heting - idomin - hallsta - hello - idka - häxan - garva - härdar - happy - harru - harpa - hårig - halebaleluliale - hångel - gaddade - huhuhu - kissa - lillen - jao - lelia - leggins - jätteroligt - jättefint - laptop - kassler - karlschlok - läskigt - lalala - käkar - jamen - laban - kakaosnygging - kaftan - krya - japp - meckingt - ofc - obygden - matten - näver - mary - märy - obstinat - mässing - markoolio - mariekex - marie - mascara - maow - namnsdagen - mango - mami - malen - malda - makaroner - näiz - mailadress - mahatma - madly - mackan - madame - näe - najs - parsika - pepparkaks - pepp - semlor - senil - pedro - secret - rättså - sätet - random - påväg - pastej - scrubs - sassie - papi - pårej - paranoia - ränner - panka - sånglektion - schtunk - pajat - packar - schlem - schlagrig - pöss - skit - påväg - pyss - pablo rulltårta - tillfriskna - taskig - ugh - tiara - ticnet - vettu - venne - telefonist - tbx - västmanländska - vässan - vafan - vändor - tamej - tajta - våldgästar - tacktal - vaddå - yster - youtube - yrg - zomg - x) - yes

Med undantag för censurering av namn, tusen engelska ord och vissa internskämt som inte är värda av skriva här.
Fint inlägg. Jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar