onsdag 23 mars 2011

Créativité

Idag hittade jag noter på Rövarvisan från Ronja Rövardotter och mitt arma hjärta tog ett skutt av glädje. Ja!
Dock var det otrevligt på det viset att jag råkade oöva på min pianoläxa.
I övrigt letar jag eftergymnasial sysselsättning och jag märker att jag är så otålig. Ser jag att en utbildning kommer at ta mer än två år får jag panik och dör. Jag har så bråttom att bli färdig. Även om arbetslivet skrämmer skiten ur mig och någonting inom mig skriker att jag inte kommer klara det. Men jag ska få tyst på den lilla rösten för jag kommer visst att klara det. Ju.
Kommer bli hur bra som helst.
Jag fick uppdrag av en vän att göra henne en bloggbanner idag. Då blev jag glad för jag har varit understimulerad på den fronten sen ungefär tusen år tillbaka. Egentligen borde jag börja ta betalt för såna grejer men nej.
Ja. I övrigt är jag sjuk men det är inte så synd om mig. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar