fredag 25 mars 2011

Avesta ligger i Dalarna.

Fin fredag fredliga fröknar fast festen förstör... okej. Nu drygar jag bara.
Symptom på stress: min hjärna stänger av. Alla ord byts ut mot gutterala ljud och jag får lite panik.
I övrigt är jag bara okynnigt glad för ingenting. Och det är inte helt fel.
Jag såg två världens finaste tanter på bussen, men jag ville inte smygfotografera dem för det kändes så integritetskränkande.
Igår var Humle och Dumle på TV. De hade Skaffrafi och det betyder skafferigeografi fick jag veta. Man ska veta vilka hyllor det finns i ett skafferi och där har vi översta, mellersta och Avesta.
Hyllan.
Nåväl gott folk och ont folk. Nu ska jag... Ingenting. Går det att blockera hemsidor så att det inte går att gå in på dem? Jag skulle nämligen behöva blockera. spela.se och dennes kompanjoner eftersom dessa har en förmåga att förstöra för mig när jag försöker studera.
Ja. Så är det med det.
Fred på jorden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar