fredag 11 februari 2011

Fortsätt simma.

Jag vet inte om det är generellt
Eller högst individuellt

(det var inte meningen att rimma)
Men det här med att sakna människor
Som man umgicks med för fleraflera år sen

Som man inte har någon kontakt med nu
Som man minns från när man var yngre
Och mer rosa
Men nu är alla nästan vuxna och har jobb och deklarerar
Kanske ingen man tänker på varenda dag
Men ibland dyker det upp en bild

I Mina Bilder
Nåt man hade glömt

Och så börjar man tänka
Och så saknar man den där personen så himla mycket
För att den gjorde så stort intryck på en
Och man har försökt att hålla kontakten

Men det blir inte mer än envägskommunikation
Och du förstår att den andea inte vill vara din vän längre

Men du vill inte fråga
För hellre bara glida isär
Än bli ovänner
Hellre bara ingenting allls
Fast det är så himla synd
Fär man har ju utvecklats så himla mycket

Sen sist liksom
Och skulle nog passa mycket bättre ihop

Nu
Än vad man gjorde då
Förlåt. Jag blir lite väl personlig nu. Men. Jag ville liksom bara. Ja. Säga så. Så då gjorde jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar