tisdag 11 januari 2011

If you just said you care

Jag försöker hitta orken men den har runnit ur mig. Jag vill bara sova i soffan, men jag måste skriva en uppsats om subliminal perception, läsa boken Night, leta reda på samt skriva ned fakta om övergången mellan de musikaliska tidsepokerna wienklassicismen och romantiken, leta reda på betydelsen till ett gäng nyord, skriva tre uppgifter om historisk rasism, finslipa två julsånger till sånglektionen och bli kung på en annan julsång till pianolektionen.
Det går inte bra med något av ovanstående och jag vill som sagt bara sova.
Det finns väldigt många fula bilder på mig på facebook. Jag vill tagga av allihop. Men jag gör det inte. För. Jag vet inte varför. Där före att jag inte orkar skämmas över min dubbelhaka, tror jag.
Kyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar