fredag 10 september 2010

Vill du bara ta den till dig och ha den kär

I'm sorry to disappoint you but my camera has unfortunatly passed out so I can't share any lovely pics of my handsome face today. Sorry my sweet buttercups.
Sorry alltså.
Haha åh. Jag vet inte. Livet är så bitterljuvt jämt. Jag säger det hela tiden men det är så sant att jag liksom måste upprepa det för mig själv.
Mitt Spotify har dött som vanligt och jag får lite panik för jag blir halv om jag inte får droga ner mig med musik. Bli hög. Alldeles borta och inne i min egen värld. Som så många gånger. Hamnar nästan i trans. Sitter och skriver nåt shit och lyssnar på nåt annat shit.
Nej vet du vad. Jag tror bestämt att någon måste ta tillbaka sitt sofistikerade skrivspråk å det snaraste.
Adjöken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar