torsdag 12 augusti 2010

Stipendiatprat

Om du bara skrollar litelite ner i denna blogg så förstår du i ett grisblink vem min favoritbloggare är. Finaste Clara. Hon är gravid och har instiftat ett stipendium. Hon är så bra så.
Jag tänkte först bara hoppa över inlägget om att en kvinnlig bloggare kunde vinna stipendium diddelidi nånting nånting tänkte jag. Det där rör ju ändå inte mig.
Inte lilla jag inte. Jag skriver ju bara en massa huller om buller-ord och har näst intill inga läsare. (Hur fan vet man det förresten? Finns det ens nån statistikgrej när man har blogspot?)
Jag är ju hur flummig som helst och inte påverkar jag någon heller.
Men sen slog det mig att det kanske är just därför jag ska ha det där priset. För jag vet ju att jag har grejer att säga. En massa viktigt som jag vill att alla ska veta. Jag ska nog fasen lägga manken till lite.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar