tisdag 17 augusti 2010

Merci danke gracias thank you kiitos tack

för att ni läser och kommenterar. Jag blir lycklig i hela hjärtat av att ni skriver. Vad ni än skriver. Så blir jag så glad för ni bryr er. Det jag skriver är tillräckligt viktigt för att ni ska orka läsa och sen klicka på knappen där det står K O M M E N T E R A. Ni är fan bäst.

PS. Jag har gjort nånting jättemodigt. www.myspace.com/marycsweden

Malin Tengblad ska fan ha tack för teknisk support. (Jo det är sant.) Du är så bra.



3 kommentarer:

  1. Älskar att läsa din blogg maria, den är jätte fin! <3

    SvaraRadera
  2. Jag är verkligen stolt över mig själv. Trodde aldrig jag skulle kunna hjälpa till med något sådant. Heeeehehe. PUSS!

    SvaraRadera
  3. Madde: Tack <3
    Mallz: Hahahaa någon gång ska väl vara den första! Pyss.

    SvaraRadera