lördag 7 augusti 2010

Blogg bloggare bloggast

Min favoritblogg: UnderbaraClara.
En blogg jag läser i smyg: Haha. Kenzas och Fokis. Och Magnus Carlssons ett tag för han är så gullig.
Snyggaste bloggaren: Underbara Clara, En Magisk Purt Til En Anan Värd, Miriams Kafferep
En blogg jag inte tycker om: Sweetnothing. Den är fin, men jag tycker inte alls om deras personliga värderingar.
En bloggare jag önskar att jag var mer som: Clara, så klart.
Den roligaste bloggen: Egoina, Spiderchick och Knivlisa.
Den mysigaste bloggen: Haha, tusen stycken. Vintagepysselmysmammabloggar!
Dessa bloggar läser jag dagligen: Håll i er.
Clara www.folkbladet.nu/underbaraclara
Lotta www.dromma.blogspot.com
Moa www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Miriam www.miriamskafferep.blogspot.com
Hanna www.pastan.nu/bloggen/skribent/hellquist
Gunnar www.hejaabbe.com
Martina www.martinathun.se
Carola www.wetterholm.bloggplatsen.se
Rebecka www.hallonsemla.devote.se
Spiderchick www.spiderchick.nu
Egoina www.egoinas.devote.se
Lisa www.knivlisa.devote.se
Foki www.fokis.se
Madde www.glamourmorsa.blogspot.com
Eddie www.goodmorningedi.blogg.se
Mallsbralls www.hejhejhejhejhejmallan.blogg.se

Hittade någon sån där rar liten lista och jag tänkte att för i allsin dar då, den kan jag väl svara på i brist på annat.

1 kommentar:

  1. Bra smak du! men din blogg ska ju oxå va me på listan!!

    SvaraRadera