söndag 22 augusti 2010

And now it chills me to the bones

Min helg har varit så fin. Malin kom hit och vi konsumerade och åt tills vi nästan stupade. Tittade på svenskt underhållningsblaj på teve och jag blev hjärntvättad med Darin. Dagen därpå kom Cherie och vi åt och jag hade sån PMS att jag lyckades vara otrevlig mot två personer på stan. Vi mötte Alicia och åkte till the hoods och kramade Marie och klappade Simba och blev nästan dränkta av regn. Sen åt vi (igen) varpå jag skickade hem de små damerna till sig. Puss och kram och hej.
Jag åkte hem till min mormor och sov där bara för att det var tusen år sen, och Änglakatten väckte mig vid halv sex för hon tycker att det är morgon då. Så medan solen steg utanför fönstret tittade vi på Fifi Förgätmigej. och åkte sen för att plocka äpplen i en magisk trädgård där det sitter arty tanter och unga män och målar, så tätt så man nästan snavar över dem.
Mamma och jag gick vilse på stormarknaden också och handlade brittiska kostymdramer för det är ju så fint som kattskit.
Imorgon börjar skolan och det blir nog fint.
Nu ska jag ta mig i kragen.
Kyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar