tisdag 6 juli 2010

She looks happy

Look at her. She's smiling. Is she happy?
She looks happy, so what does it matter?
Ett filmcitat. MOÍ?! Jo jag tackar ja.
En fin bok. Borde heta "En till bok om marmeladkatten och underbara Olga".
En fint yvkort från en vän som är min lillasyster. "PAAAUUL!!! ! Mitt liv är nu fulländat." står det på baksidan. Och en vacker teckning som min brorson har gjort.

En groteskostor pelargon. Min mor har god hand med sina vänner växterna.

Kattmajas katt och en vacker porslinshund viskar hemlisar.

Min gammelmormor var så vacker.

Liberachi you know.

Så rara burkar står på parad i mitt rum.

Murrig lampskärm (foten är på lagning hos min chef) och rutig klänning. Från loppis ju.

Hallonrött och snövitt.
(Ibland önskar jag att underbaraclara var min storasyster.)
Fast så får man inte säga för jag har det ju så attans bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar