måndag 28 juni 2010

Saker som händer

Jag lusläser UnderbaraClaras bloggarkiv. Det tyckte hon var ambitiöst när jag berättade det. (Jag är nämligen en sådan som inte räds att vänförfråga allt möjligt löst folk på facebook, och sen dessutom inte det minsta blygsen för att länka dem i statusar. Höhö.)
Dessutom blir jag spammad med reklammail från Ellos som tycker att jag ska falla baklänges i begeistring över deras helt fantastiskt överförtjusande sommarrea. (Har fått typ 5 mail på två veckor.)
Jag går på skattjakt i garderober och lådor. Har hittat vakra ringar och dukar. Ja! (Dessutom har en fågel viskat i mitt öra något om ett par gardiner som faster Gerda gjort. Åh mitt arma hjärta!)

Det var väl det. Imorgon ska min loppislängt bli stillad. (Jag gillar parenteser, det är som att det som står innanför dem genast blir lite mer hemligt.)

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad att du bloggar igen!

    SvaraRadera
  2. Tack fina! Såg dig på bingolotta på lirreberre. Saknarej!

    SvaraRadera