fredag 28 maj 2010

Hur var det då i London?

För några veckor sedan tipsade min vän Jessica mig om en friteatergrupp som tydligen skulle vara helt fantastisk - 123 Schtunk. Samma kväll visades deras föreställning Shakespeare - Den absoluta sanningen på SVT 2, och jag blev verkligen helt fast. Gruppen blandar humor och allvar på ett utsökt vis, precis som jag vill ha det - stundom skrattar man så man gråter, för att sedan genast ryckas tillbaka till verkligheten. Utsökt.
Jag tänkte länka till det TV-programmet här, så att ni själva kan se föreställningen. Den är nästan en timme lång, men jag lovar verkligen att det är värt det. Ta er tid i fredagskvällen och titta. Hihihi you won't regret it hihihi!
Nej men på riktigt. Titta, insup, njut.
Klicketiklick: http://svtplay.se/v/2001392/veckans_forestallning/schtunk

Hur var det då i London? Hur VAAAAAAR det då i LONDON?

3 kommentarer:

  1. ÅH KÄNNER MIG LITE KÄND SOM HAR BLIVIT NÄMND I SAMMA INLÄGG SOM SCHTUNK PÅ DIN BLOGG:') det blev caps där men ja det är finfint, NU SKA JAG KOLLA KLIPPET!!! :D

    -roman slut-

    SvaraRadera
  2. låt mig gråta. den fanns inte kvar. FAN DIG SVT

    SvaraRadera
  3. Hahahaaaaa, i ditt ansikte jessica pessika puddinpastej!

    SvaraRadera